<h2>Καλωσήρθατε !</h2> Slideshow image Slideshow image Slideshow image Slideshow image Slideshow image
Previous Next
ΑΠΟΞΗΡΑΜΕΝΑ ΑΓΡΙΑ ΜΑΝΙΤΑΡΙΑ

 

 

 

Βολίτης (porcini)-Βασιλομανίταρα

Τα μανιτάρια αυτά σε αποξηραμένη μορφή διατηρούν δυνατά αρώματα δάσους και φουντουκιού για μεγάλο χρονικό διάστημα. 100gr αποξηραμένα μανιτάρια πορτσίνι έχουν μόνο 26 θερμίδες και 0 γρ. λίπους. Εκατό γραμμάρια μανιτάρια πορτσίνι έχουν 3 g πρωτεΐνης.

Διατίθεται  σε συσκευασία:  25gr, 25gr  αφυδατωμένου μανιταριού  αντιστοιχεί σε 250 γρ  φρέσκου.

Τρόποι χρήσης: Ιδανικά για σούπες, βραστά, σάλτσες και ζυμαρικά, κρέας και πουλερικά, μαζί με το υγρό που τα μουλιάσατε.Τα μανιτάρια έχουν υψηλή θρεπτική αξία. Είναι υψηλής περιεκτικότητας σε πρωτεΐνη και χαμηλής περιεκτικότητας σε κορεσμένο λίπος, νάτριο και καθόλου χοληστερίνη! Λόγω της παρουσίας όλων των βασικών αμινοξέων, είναι υψηλής ποιότητας, πολύ ανώτερες από τις φυτικές πρωτεΐνες, πλησιάζοντας την ποιότητα των ζωικών πρωτεϊνών .Επίσης, είναι πλούσια πηγή διαιτητικών ινών και βιταμινών όπως βιταμίνη C, βιταμίνες συμπλέγματος Β (ειδικά φυλλικό οξύ αλλά και θειαμίνη, ριβοφλαβίνη, παντοθενικό οξύ, Β6), σίδηρο, ψευδάργυρο, μαγγάνιο, φώσφορο, κάλιο, χαλκό και σελήνιο.Τα συγκεκριμένα  μανιτάρια πριν τα μαγειρέψουμε τα μουσκεύουμε για 20-40  λεπτά σε χλιαρό νερό.
Το νερό που τα μουλιάσαμε το προσθέτουμε στη κατσαρόλα που θα βράσουμε το συνοδευτικό.


 


 

Κανθαρέλλες

Κανθαρίσκος ο βρώσιμος, Κιτρινούσκα, Περναρίτες, Καΐτσα, Γαλέτα, Αυτάκια, Νερατζάκι, Κανθαρέλλα.

Η σάρκα του είναι λευκό-κιτρινωπή, εύθραυστη, με χαρακτηριστική οσμή φρούτων, βερίκοκου και ωραία πικάντικη γεύση.

Διατίθεται  σε συσκευασία:  25gr, 25gr  αφυδατωμένου μανιταριού  αντιστοιχεί σε 250 γρ  φρέσκου.

Τρόποι χρήσης: Ιδανικά για σούπες, βραστά, σάλτσες και ζυμαρικά, κρέας και πουλερικά, μαζί με το υγρό που τα μουλιάσατε. Τα μανιτάρια έχουν υψηλή θρεπτική αξία. Είναι υψηλής περιεκτικότητας σε πρωτεΐνη και χαμηλής περιεκτικότητας σε κορεσμένο λίπος, νάτριο και καθόλου χοληστερίνη! Λόγω της παρουσίας όλων των βασικών αμινοξέων, είναι υψηλής ποιότητας, πολύ ανώτερες από τις φυτικές πρωτεΐνες, πλησιάζοντας την ποιότητα των ζωικών πρωτεϊνών .Επίσης, είναι πλούσια πηγή διαιτητικών ινών και βιταμινών όπως βιταμίνη C, βιταμίνες συμπλέγματος Β (ειδικά φυλλικό οξύ αλλά και θειαμίνη, ριβοφλαβίνη, παντοθενικό οξύ, Β6), σίδηρο, ψευδάργυρο, μαγγάνιο, φώσφορο, κάλιο, χαλκό και σελήνιο.

Τips *
Τα συγκεκριμένα μανιτάρια επειδή έχουν σκληρή σάρκα  πριν τα μαγειρέψουμε τα μουσκεύουμε για 1-2  ώρες σε χλιαρό νερό και στη συνέχεια τα ψιλοκόβουμε ή  τα πολτοποιούμε. Ιδανικά για σούπες μανιταριών. Το νερό που τα μουλιάσαμε το προσθέτουμε στη κατσαρόλα που θα βράσουμε το συνοδευτικό.